14 Nisan 2016 Perşembe

Deniz kızı kostümü



Öykü instagramda bir paylaşımda deniz kızı kuyruğunu görür görmez anne bana da yap, bana da yap diye başımın etini yedi.Ben de anneme yapar mısın dedim.O ara örgü örmek içimden gelmiyordu.Bazen deli gibi sabah akşam örüyorum bazen elimi bile sürmüyorum.Annem ördü kargoyla yolladı bize.Annem örene kadar Öykü bana neredeyse her gün ne zaman gelecek diye sordu.Tabii renk seçimini Öykü'ye bıraktık..Şimdiki çocuklarda aksi düşünülemez zaten.

Ben üstünü ördüm.O heyecanla bekleyen çocuk ördüğüm üstü bir kere bile giymedi.Evde giymeyecekmiş. Sahil kenarında giyecekmiş. Orda kumsalda poz verecekmiş.

Altı battaniye gibi.Yaz,kış evde çorap giymeyen bir çocuk olduğu için bu battaniye işimize geldi. Tv izlerken,kitap okurken giydi.Belini ayarlayabildiğimiz için rahat etti.Hatta hoplaya hoplaya evde gezdi.


1 yorum:

  1. blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)