28 Nisan 2016 Perşembe


Bir ara örgüden sıkılıp boyaya sarmıştım.Koç burcu olmamdan dolayı mı bilmem daldan dala atlamayı seviyorum ve tezcanlıyım. Aklıma koyduysam yapacağım.Bu boyamaları da işten gelince yorgun bir şekilde yapmıştım.Sandalyesini boyadık Öykü'nün önce .Sonra da bu oyuncak yatağı.Babası ile dedesi yapmıştı birkaç yıl önce.Evde artan boyaların hepsini kullandık bitirdik ohh:)


Frezyalar en sevdiğim çiçek.Evlenirken de elimde beyaz frezyalar vardı gelin çiçeği olarak.Bahar geldi ya her yer çiçeklendi.Papatyalar var hep bahçede.Onlara bakmak bile rahatlatıyor beni.Balkonuma da bir sürü çiçek ektim.Hayvanlar,çiçekler, doğa olmadan ne yaparmışım bilmem.Gerisi hep stres yaratıyor çünkü insanda.Eve yaklaşırken bahçedeki kedilerimin bana koşturmalarını görmek bile tüm gerginliğimi,yorgunluğumu alıyor üstümden.
Herkese huzurlu,stressiz günler dilerim:)

2 yorum:

  1. O nasıl bir minnoşluktur. Battaniyelerini seveyim, çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Minnoş işlere bayılırız:)

      Sil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)