3 Mayıs 2016 Salı

3 Mayıs

 Mayis ayi geldi bile.Zaman ne çabuk geçiyor hızına ayak uyduramıyoruz.
Evdeki artan iplerimi değerlendireyim diye bu kırlenti yaptım.Ama yine bir sürü ipim var.Yüncüye gitmeye gör renklerin albenisine dayanamiyor insan yine alıyor ve böylece evde hep artan ipler oluyor😁
Bir sürü çiçek diktim balkonumdaki saksılara.Her hafta pazardan renk renk alıp geliyorum .Baharla birlikte çiçeklenmeyi seviyorum🌻


 Ziltoş hanım balkonumuzun sahibesi ,karakızım.Fotoğraf çekmeyi bırak da bana mamamı ver diyor bana😸Bu çiçek deniz lavantasıymış.Eşim almış.Kendiliğinden kuruyor ve böyle güzel bir görüntüsü oluyor kurusa da bozulmuyor.

9 yorum:

  1. ne güzel rengarenk fotiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Renkleri çok seviyorum evim de rengarenk

      Sil
  2. Ebrucuğum biz iflah olmayız. " bu son " diye diye ne çok ip aldım bilemezsin.
    Olsun varsın biz böyle mutluyuz , öyle değil mi ?
    Öpüyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nilgün ablacığım valla iflah olmayız.Şimdi şu penye iplere sardım öyle güzel renkler var ki zor tutuyorum kendimi.Böyle mutluyuz gerçekten önemli olan da bu.Ben de çok öpüyorum

      Sil
  3. Ne güzel eviniz, rengarenk. Huzurunuz bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için.Sevgiler

      Sil
  4. Ziltoş'un bakışına bittim. Bildiğin chucky bebek bakışı. Deniz lavantaları da harika görünüyor. Bu arada merhaba.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)