22 Aralık 2010 Çarşamba

kedi annesi




2 mart 2008
her akşam olduğu gibi eşim beni işten almaya gelmişti.
arabaya bindim
laflarken kucağıma bir çanta koydu
kırmızı bir southpark çantasıydı hiç unutmuyorum
hareket ediyordu sanki içinde birşey.
akvaryumumuz vardı o zaman
balık aldı zannettim yine
aman yine mi balık aldın ,ölüyorlar alma  işte derken bir yandan çantayı açtım.
o güzel iki yeşil gözle karşılaştım
yumuşacık,yavru bir tekir kedi
korkuyla geri kapattım çantayı
niyeyse..
çantayı açtım tabii
niye çantaya koydun,havasızlıktan ölecek,pek de tatlıymış,nerden aldın(çocuklar için almışlar,tüyü dökülüyor diye vermişler) derken kucağımda oturdu korkuyla.
etrafa baktı durdu
eve geldik
onu salıverdik
kitaplığın altına kaçtı
öyle ürkekti ki ne yaptıysak çıkmadı
çok istememe rağmen bakamazsak diye korktum
sen yarın geri götür ben alışmadan dedim isteksizce
gece kalemlerle oynadı,duvardaki zilli fillerle oynadı,bizi uyutmadı
sabah oldu kapımızda mav mav
içeri aldık
yatağa çıktı ,bizi sevdi
ve o artık bizim minnoşumuz olmuştu.
hep kedim olsun istemiştim
bizim evde hep kedi vardı
ama benim kedim olsun istedim
eşim bana ne hediye istersin falan diye her sorduğunda bıkmadan
"kedi "derdim kabul etmeyeceğini bildiğimden
ama o sene doğum günü hediyem olarak geldi MİNNOŞ
EN SEVDİĞİM DOĞUM GÜNÜ HEDİYEM
kaç kişiyi aradım sevinçle
kaç kişiye benim artık kedim var dedim bilmiyorum
bana maddi değeri yüksek birşey alsa bu kadar mutlu olamazdım herhalde
bunları niye yazdım
çünkü sağlık karnesinde Aralık 2007 yazıyor doğum tarihi
günü belli değil
ama 3 yaşını bitirdi bu ay benim güzel kızım
kuzguna yavrusu güzel gelirmiş hesabı benim kedim de benim için çok güzel:)
İYİ Kİ DOĞDUN MİNNOŞUM
SENİ ÇOKSEVİYORUZ


12 yorum:

  1. Çok güzel bir hikayesi varmış bu minnoşun :)

    YanıtlaSil
  2. Oy çok tatlı.Gözlere bak cin gibi maşallah...Çok güzel bir hediye:)Allah sağlıklı uzun ömürler versin.İyiki doğmuş bak:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. bu gerçekten çok güzel bir kız. içimi ısıttı. iyiki doğmuş. ömrü çok olsun.

    YanıtlaSil
  4. Ama o çok güzel zaten annesii:) Nice yıılar hep birlikte olun...

    YanıtlaSil
  5. Annesi kızın pek tatlıymış maşşallah.
    Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  6. Bir kedi annesi olarak seni çok iyi anlıyorum canım :) Miya'yı bulduğumda ben de aynı tepkiyi vermiştim. Ama öyle girdi ki hayatımıza ondan vazgeçmemiz mümkün değil :) Ayrıca çoook güzel minnoşun :) İyi ki doğmuş ve senin olmuş :) ömrü uzun olsun.

    YanıtlaSil
  7. Pisi delisi olarak ben onu yerim nice yıllara annesi

    YanıtlaSil
  8. Ebrulikedi ne müthiş şeyler var burada,kelimelerle ifadesi zor basitleştirmek istemiyorum,gerçekten harikasın.
    Blogumda cvp yazmıştım sana,okumadıysan inekli peçeteler için bana adresini gönderirsen yollarım:D sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Minnoşuma, mutlu, uzun, sağlık, sizinle birlikte bir ömür diliyorum :)

    Seni de, minnoşu da çok özledim...

    YanıtlaSil
  10. hepinize teşekkür ederim bayanlar
    minnoş adına da:)

    YanıtlaSil
  11. çok şeker ice uzun senelere benimde evlenmeden beslediğim iran kedim vardı tam yıl yaşadı herşeyiyle ben ilgileniyordum tekrar bir kedi sahibi olmak istiyorum ama bir türlü cesaret edemedim :)

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara, nice yaşlara! Güzel yaşa, uzun yaşa Minnoş pisi...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)