24 Aralık 2010 Cuma

garip alışkanlıklarım


sevgili gönül beni mimlemişti.bir türlü fırsatım olmamıştı.
şimdi cevaplandırıyorum mimi.unuttum sanma gönülcüğüm.
mimin konusu garip alışkanlıklarınız.

 evvela ben simetri hastası olduğum için bu başlı başına bir gariplik.ben hiçbirşeyi öylesine bir yere koyamam.işten gelince üstümdekileri illa katlayıp koyarım.hiç unutmuyorum.kpssye girdiğimde kalemler aynı yöne baksın diye 1-2 dakika onlarla uğraşmıştım:)mesela kalemin kapağını arkasına takıcam ya illa o kapağın üstündeki yerin kalemin yazısıyla aynı hizada olması gerekiyor.terliklerim yanyana dursun,cüzdan çantanın içinde ters durmasın,perdelerin ucu kıvrılmasın,v.b.(aslında bu maddeden sonra başka bir gariplik yazmama gerek yok herhalde.çok kötü durumdayım)

 okunmuş,buruşturulmuş gazeteyi okuyamam

 çıplak ayakla başkasının terliğini giymem

 aldığım herşeyi yıkarım,yıkamadan hiçbirşeyi giymem

 çamaşırları asarken mandal kullanmam.mandal izini hiç sevmiyorum.

şimdilik aklıma gelenler bunlar.bence bayağı da garipmişim.titizlik,düzen ve simetri bir araya gelince böyle oluyor işte:)

3 yorum:

  1. :)

    benzer seyler yakaladım yazdıklarında

    YanıtlaSil
  2. Mandal izini bende sevmiyorum ama mandal kullanıyorum şöyleki!Çamaşırları tersinden yıkıyorum mandalı ise dikişlere tutturuyorum böylelikle mandal izi görünmüyor.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. canım liste bayağı kabarıkmış sevgiler :))))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)