14 Aralık 2010 Salı

bal peteği yastıklar




yastıklardan sıkıldınız mı bilmiyorum ama sipariş olarak yaptığım için bir süre daha yastık göreceksiniz:)
canım bu aralar hiçbirşey yapmak istemiyor zaten.öykü'yü uyuttuktan sonra niyetleniyorum birşeyler yapayım diye ama uyuma isteğim ara basıyor.gece de sürekli kalktığım için erken uyumazsam sabah işte çok zorlanıyorum.halbuki internette gezerken beğendiğim şeyleri  bilgisayara heyecanla indiriyorum ama...
bu yastıklardan kendime de sandalye minderi yapmıştım.bakmak isterseniz burada

6 yorum:

  1. cıvıl cıvıl olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. sıkılırmıyız hiç çok güzeller tığ işini seni izledikçe hep yapmak istiyorum ama bir türlü başlayamadın bir torba ip aldım bekliyorlar bakalım ne zaman :)))))

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
  4. renkler harika işleme mükemmel ellerine sağlık arkadaşım.bol şiparişler ve sevgiler

    YanıtlaSil
  5. güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.Sayenizde mutlu oluyorum ♥

    YanıtlaSil
  6. Böyle cıvıl cıvıl şeyler insanı sıkarmı hiç.Daha çok içimiz açılır..Emeğine sağlık canım.Sevgiler SLN

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)