6 Ocak 2016 Çarşamba

Çandarlı




Çandarlı'yı çok seviyorum.Evimize yarım saatlik mesafede olduğu için özledikçe,balık ekmek yemek istedikçe oraya gidiyoruz.Çok fazla turistik bir ilçe değil iyi ki de değil.Biz o sakinliğini,buz gibi ama berrak,tertemiz denizini çok seviyoruz.


3 hafta kadar önce güneşli bir günde gittik.Sahilin kenarında bu bankta  yaşlı bir teyze ayaklarını uzatmış patik örüyordu.Tüm gün kalkmadı.Komşuları çay getirdi.Oh keyfi harikaydı.Akşamüstü kalkınca hemen ben oturdum.10-15 dakika örgü ördüm. Günbatımını izledim. Öykü kumlarla oynadı.Fotoğraf çektik.Üşümeye başlayınca döndük evimize.


2 yorum:

  1. Ne tatlı :) 1 Kez gittim Çandarlıya ve çok sevmiştim.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba takipçiniz oldum bana da beklerim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)