4 Mart 2010 Perşembe

süslü bere



çok kızgınım kendime.makineden fotoğrafları aktarıyorum derken makinedeki resimleri silmişim.nasıl becerdiğimi bilmiyorum ama yapmışım.minnoşun da bir güzel pozlarını yakalamıştım uyurken dün gece.uuuuf.sinir oldum ya.akılsız ebru!kafam dalgın bu aralar.bir hayli dalgınmış meğer bunu anladım.


bu bereyi arkadaşıma ben yaptım demek isterdim ama diyemiyorum.ben başladım.sonra istediğim gibi olmadı söktüm,gıcık oldum.kayınvalidem ben işteyken örmüş bitirmiş .simli tiftik iple yapıldı.önünde fiyonk süsü var.aslında başımdayken çeksem daha net anlaşılırdı.ben çok sevdim.zaten aynı modelden benim de berem var.güle güle giysin.

4 yorum:

  1. çok şık bir bere olmuş kayınvalidenin ellerine sağlık iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş.İyi günlerde kullansın canım.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor güle güle kullan

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)