14 Mart 2010 Pazar

kakaolu kek


herkesin kendine has bir kek tarifi vardır muhakkak.hep o tarifi yapar.benim tarifim de ortaokuldan beri yaptığım kek tarifi.mutfakta yapmayı öğrendiğim ilk şey kakaolu kekti.dünden beri eşim kek diye tutturunca bu sabah kahvaltıyı hazırlarken yaptım.aslında ben yememeye gayret ediyorum hamur işi.ama keke asla dayanamam.hele de kakaolu keke.tarife gelince;

3 yumurta
1.5 su bardağı tozşeker
1 su bardağı süt
3 su bardağı un
yarım su bardağı sıvıyağ
1paket vanilin
1 paket kabartma tozu
yarım paket kakao

nil karaibrahimgil'in yazıma uygun bu şarkısının sözlerini de güzel bir pazar dileyerek sizlerle paylaşıyorum...

3 yumurtayı kırdım önce
portakal dilimledim ince ince
gözkararıda biraz süt kattım
kalktım sana kek yaptım
insan neler yapar isteyince
bu birşey değil düşününce
bende tarifi öğrenince
kalktım sana kek yaptım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)