25 Haziran 2009 Perşembe

mimlendim


sevgili arkadaşım pink daisy beni mimlemiş.biraz geç oldu ama bugün fırsat bulabildim.şimdi sırada sorular ve cevaplar:

SORU 1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?

kocacım,kocacım,kocacım

SORU2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?

dünkü yazımda da belirtmiştim.dönem dönem takılıyorum bir işe.hangi dönemimdeysem onu yapardım heralde.bu aralar kutu kaplama.

SORU3- YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?

ankarada yaşıyorum.ve burayı sevmiyorum.istanbulda büyüdüm,izmirliyim.eşim adanalı.bu yüzden bu 3 şehri çok seviyorum

SORU 4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?

kapalı alan korkusu.asansöre binemem.emar çektiremem.ağlama nöbetlerine girmişliğim bile vardır.en son açık emara ona da yanımda eşimle girdim.bu korkumu yenmek için kapadokyada yeraltın şehrine girdim.30mt.indim.orda ölüyorum sandım meğer çıkıyormuşuz.kendimi tebrik ettim.bu sayede en azından başkalarıyla asansöre binebiliyorum,metroya binebiliyorum.

SORU5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?

şöyle söyleyeyim kahverengi ,sarı hariç her rengi giyerim ama en çok kırmızı ve pembe.kırmızı ve pembe pantalonum bile var.

2 yorum:

  1. Kırmızı pantalon dedim aklıma geldi :) Micheal Jackson'ın konserinde sahneye çıkan kırmızılı pantalonlu kız bendim :) Şimdi olsa hayatta çıkmam :)

    YanıtlaSil
  2. :))
    michealjackson ölmüş.sabah öğrendim.şaşırdım.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)