19 Haziran 2009 Cuma

ben de kutu kapladım



bugün hiç aklımda yoktu birşeyler yapmak.nöbetten gelip temizlik yaptım.ilk defa uyumadım.kendime şaştım.gece kas gevşetici içmiştim.farketmeden uyumuşum demek ki.uykumu almışım.normalde gelir gelmez duş alıp en az 3 saat uyuyorum.bugün bu enerjime ben de şaştım.bu saat oldu uykum yok:)neyse temizlikten sonra yünlerimi falan toplayayım derken önceden alıp hiçbirşey yapamadığım pembe kumaşı buldum.ve kutu kaplamaya karar verdim.



öyle yerde bağdaş kurmuşken birden karar verdiğim ve yaptığım için belim ağrıdı biraz.ama değdi:)arkadaşıma yaptığım nazarlığın hediye kutusu olarak nazarlıkla birlikte hediye gidecek.herkese iyi haftasonları:)





4 yorum:

  1. merhaba çok hoş ve faydalı bir çalışma olmuş.ben seni mimlemeye geldim.sorular sayfamda.adını yzmadım,vaktin olurmu bilmediğim için.kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  2. ohhh arkadaşın kutuya da çok sevinecek, çifte hediye olmuş :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Beğeneceğine eminim ellerine sağlık.

    Beni burada dikkatimi çeken BEN DE demen.

    Herkes benzer şeyleri yapabilir ama sen tevazu göstermişsin.

    Dikkat ettiğim şey budur.

    Güzel düşünen insanların yüreği de güzel olur.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.arkadaşım gerçekten çok beğendi.sarıldı,yanaklarıma öpücükler kondurdu. aldığımız en güzel ev hediyesi buydu dediler.beni başka ne mutlu edebilir ki.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)