23 Ocak 2015 Cuma

keçeler,örgüler





fenerbahçeli battaniyemiz yavaş ilerliyor.bu hafta akşamları kendimi çok yorgun hissettiğim için örgü öremedim hiç.haftasonu açığı kapatacağım artık.


Artan yünleri çıkarmak için dolabı açtığımda bu kalemliği buldum.örmüşüm,astarını dikmişim.bir tek fermuarı yok.öyle bırakmışım 2-3 yıl önce.fermuarını da dikip yanına keçe çerçeveyle birlikte cici bir kıza yılbaşı hediyesi olarak verdim.hemen kalemlerini koyup etüde götürmüş.öyle sevindim ki:)


 öykü'ye en sonunda kapı süsü yaptım. ona kalsa üstüne bir sürü şey koyacaktı.Ama ben sade olmasını istedim.minnoş odasına girebilirmiş.bu yüzden kedi figürü koyduk.minnoş'un bizim evde neredeyse hiç girmediği oda Öykü'nün odası.Uzaklaştırmaya çalışsak bu kadar başarılı olamazdık herhalde.kıskançlıktan galiba hiç girmiyor odasına.


arkadaşıma keçeden mutfak havlusu süslemiştim.çok severek kullanmış ve eskitmiş diye bir tane daha yaptım. 


tabii ki kahvesiz olmaz:)



2 yorum:

  1. Masa örtüsüne aşık oldum.

    YanıtlaSil
  2. merhaba! hep göz nuru bloğunuz ellerinize sağlıkne güzel şeyler üretmişsiniz ama masa örtünüze bayıldım inanın.. sevgiler, kolay gelsin

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)