10 Mayıs 2012 Perşembe

zeynepinevi-anneler günü fotoğraf çekimimiz






zeynepinevi blogunun sahibi sevgili Zeynep anneler günü için dış mekan çekimi hediye edeceğini açıkladı.
ve çekilişi kazanan biz olduk.
bugüne kadar kazandığım en anlamlı,en özel çekiliş.
28 Nisan günü Göksu Parkında çekim yapıldı.
fotoğrafların hepsi birbirinden güzel.
hangisini beğeneceğimi şaşırdım.
bakmaya doyamıyorum.
ailemiz için çok güzel bir hatıra,
benim için hiç unutamayacağım bir anneler günü hediyesi,
öykü'nün de yıllar sonra gülümseyerek bakacağı harika fotoğrafları oldu.

ellerine sağlık zeynep:)
 tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum.

daha fazla fotoğraf isterseniz buraya buyrun 

3 yorum:

  1. resimlere baktım ne kadar güzel hepsi allah mutluluğunuzu daim etsin yukardaki ikinci foto ise favorim oldu sıcacık

    YanıtlaSil
  2. gece teşekkürler.benim de 2.fotoğraf favorim.dönüp dönüp bakıyorum

    YanıtlaSil
  3. Tüm anne adaylarının ve annelerimizin anneler günü kutlu olsun.Allah bizleri anne baba duasından mahrum bırakmasın.amin..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)