17 Ocak 2012 Salı

şimdi hayat


bu aralar en çok sevdiğim şarkı bu.
sözleri,müziği beni çok etkiliyor.
bugün  uykusuzum.
(doğum yaptığımdan beri uykusuz aslında)
sağolsun güzel kızım sabah 5'e doğru uyandı.
ve bir türlü uyumadı.
tam uyuttum diye gidip yatıyorum
"anne" diye bir çığlık:(
yat kalk belim ağrıdı valla.
uykusuzluk başıma vurdu.
migrenim tuttu.
 uyumuyor diye bağırdım  ona.
şimdi çok pişmanım.
giyinmek için babaanesine verdiğimde bütün apartmanı inletti.
bu ağlamalara rağmen işe gitmek için hazırlanmak öyle zor ki.
işe gelincede oturdum ben de ağladım.
daha da kendime gelebilmiş değilim.

2 yorum:

  1. güzel şarkı, radyoda duyuyodum ama kim söylüyo hiç bilmem(öyle bi dinleyiciyim işte:)) ) sonra görünce aa bu şarkıyı bu mu söylüyomuş diyorum her seferinde:)

    uyku problemi zor tabi..ama geçecektir:) sabır diliyorum..
    selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam sana:(Üzme kendini.İnsanız.Olur bu gibi şeyler.Uykusuzsun,çalışıyorsun kolaymı?Allah kolaylık versin.Umarım kendine gelmişsindir...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)