10 Aralık 2011 Cumartesi

eşime mutfak önlüğü

mantı


fırında köfte



                                       
cacık

                                                       ♥
   yeşil salata


                                                 ♥
  patlıcan salatası,soğan salatası,et kavurma


kahvaltılık ekmek dilimleri


 iştahınız açıldı değil mi?
 valla benim de ağzım sulandı desem:)
farklı zamanlarda yapılmış yemekler,bayağı bir süredir bekleyen fotoğraflar
en sonunda bu yazıda buluştular.
tüm yemekler eşim tarafından yapılmış(mantının açılması da dahil),tarafımca afiyetle yenmiştir.
e hal böyle olunca baş aşçımıza bir mutfak önlüğü dikmek farz oldu.
41 kere maşallah dediğimiz için önlüğün astarı için nazar boncuklu bir kumaş kullandık.
"dık" diyorum önlüğü kayınvalidem dikti.
ben keçelerle aplikesini yaptım.
harfleri de iş arkadaşlarıma kestirdim.
ee ne kaldı herşeyi başkalarına yaptırmışsın diyebilirsiniz.
ben de harfleri aplike ettim.
üst kısmı boş kaldı aslında oraya ne yapsak diye bayağı düşündük.
erkek önlüğü olunca çiçek böcek de olmuyor.
kalp yapayım diye karar vermiştim.
ama fırsat bulupta yapamadım.






4 yorum:

  1. Süperr:) Afiyet olsun. Eşinin ellerine sağlık. Eşimin de kendine has yaptığı yemekler vardır ve onun elinden çıkan lezzetleri yemek büyük bir keyif benim için.
    Önlük çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. eşinize ve ailenize nazar değmesin maaşallah. ne güzel yemekler yapmış sabah sabah ağızım sulandı.ohhh hepinize afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
  3. Önce eşine kocaman bir maşallah... Benim eşim de arada birşeyler yapardı eskiden ama artık yapmıyor:(
    Önlük diksem işe yarar mı acaba:)
    Önlük çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Üst kısma aşçı şapkası da aplike edebilirsin. Güle güle kullansın eşin.

    YanıtlaSil
  4. Mamalar çok güzel görünüyor...Bulaşıklar eşin tarafından yıkandı sanırım:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)