26 Ekim 2011 Çarşamba

van bebekleri için atkı bere örüyoruz

ülke olarak zor günler yaşıyoruz.herkes gibi ben de yaşanan olaylardan çok etkilendim.haberleri izledikçe hiç unutmayacağım görüntüler hafızama kazınıyor.hepimizin başı sağolsun.Hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet,ailelerine sabır diliyorum.

Vandaki çocuklar için sevgili pride çok güzel bir kampanya başlatmış. ailede örgü bilen bütün bayanlara atkı,bere örmelerini söyledim.bu güzel kampanyaya siz de katılmak isterseniz ayrıntılar burada 

*Van'a yardım etmek isterseniz birçok kargo firması ücretsiz olarak hizmet veriyor.
* en çok ihtiyaç duyulan malzemeler:
  içecek pet suyu
    kışlık giysiler
    çocuk maması
    iç çamaşırı
    bebek bezi
    kuru gıda
    battaniye

Yardımları Göndereceğimiz Adres: Van Deprem Bölgesi Kızılay Koordinasyon Merkezi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)