11 Ocak 2010 Pazartesi

film önerilerinizi bekliyorum

Aile kızları Kate'in lösemi olduğunu öğrenirler. Çocuklarının sadece bir kaç yıl ömrü kalmıştır. Bunun üzerine çift Kate'e donör olması için Anna adında bir bebek sahibi daha olur. İlk yaptıkları şey Anna'nın göbek bağından alınan kanı kullanmak olur. Yıllar geçtikten sonra artık Anna'dan Kate'e kemik iliği nakli yapılması gerekmektedir. 11 yaşındaysa, Kate'in böbrek nakline de ihtiyacı vardır. Anna, ailesinin onu bu amaçla kullanmasından dolayı onlara dava açar. Bu karar tüm aileyi parçalamıştır, çünkü Kate'e böbrek nakli yapılmazsa ölecektir.

Duygusal bir dönemde oluşum,konunun anne olmaya hazırlanan biri için hassas oluşu neticesinde filmi izlerken ağla ağla helak oldum.başıma ağrılar girdi.bir sır vereyim eşimin de gözler doldu.benden saklamaya çalıştı ama.film bittiğinde bir hava alalım diye yürüyüşe çıktık.içimiz şişti.film güzeldi.ağlamaya ihtiyacı olanlar izlesin derim.
kış günlerinde yapılacak en güzel aktivite evde,sıcacık film izlemek.biz de hafta sonları muhakkak 2-3 film izliyoruz.bu filmi izledikten sonra bir süre duygusal film izlememeye karar verdim.olayın içine giriyorum,çok etkileniyorum çünkü.
bu yüzden sizden ufak bir ricam var.komedi filmi ya da romantik komedi filmi önerisi istiyorum.beğenerek izlediğiniz filmleri yazarsanız çok mutlu olurum.kafa dağıtacak,güldürecek.şimdiden teşekkürler.herkese iyi haftalar...

2 yorum:

  1. Bu film varya anıra anıra ağlattı beni tatlım süperdi süper benim önerim sana ne yap ne et SNOW CAKE bul ve izle tam kült filmdir sonuna kadar sabret ara ara ağır bir film gibi gelsede dayan ok

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle Allah bebeğinizi sağlık içinde kucağınıza almayı nasip eder inşallah. Film tavsiyesine gelince, The Holiday-Tatil, The Wedding Crashers-Davetsiz Çapkınlar,Hayalet Sevgililerim - Ghosts of Girlfriends Past, Bir Erkek 10 Günde Nasıl Kaybedilir?- How to Lose a Guy in 10 Days, Kadın Aklı Erkek Aklı - The Ugly Truth, severek izlediğim romantik komedi tarzında filmler. umarım siz de beğenirsiniz.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)