11 Temmuz 2009 Cumartesi

cüzdanlar





keçe cüzdanlarla geldim.komşumla yaptık.içine çıtçıt dikildi.markete,komşuya giderken falan iyi oluyor.telefon da sığıyor.
ankara çok sıcak.minnoş hanım yüzünden heryeri de açamıyoruz.balkonda yanında olmamız lazım.az önce 5 dak. balkonda yalnız kaldı.hemen balkon demirlerine çıkmış.yürüyor orda.dün de camın ön kısmında otururken yakaladık.bu kedi kalpten götürecek beni:)
eşim akşam ankarada olacak inşallah.heyecanla bekliyorum.bu arada dün gece gayet güzel kaldım tek başıma.bir korkunun da üstesinden gelmenin verdiği mutlulukla iyi hafta sonları diliyorum herkese.

4 yorum:

  1. Ebrulicim, çok şirin olmuş cüzdanlar walla ellerine sağlık :) E madem yalnızsın haber versene :) Cipsinin balkon vukuatları çok kabarık :) Balkon kapılarına sineklik taktık çıkamıyoruz ama en azından içeri hava giriyor :) Öpüyorum, iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. sağol canım.bu kızlar çok yaramaz.bana diyolar bir kediyle bu kadar uğraşılır mı.ama uğraşmazsan atacak kendini bir gün aşağıya:)

    YanıtlaSil
  3. ay allah korusun... geçen gün de yazdın ya; biz bu kızlara kendimizden çok bakıyoruz özen gösteriyoruz :) onlar da bize can yoldaşı işte :)

    YanıtlaSil
  4. hem de ne yoldaş.yalnız olduğum gece kolumda yattı sıpa.normalde yazın camın önünde yatar.beni 1 dak.yalnız bırakmadı.uy şimdi nöbetteyim ya nasıl özledim birden kızıkomu.ben kızıko diyorum da minnoşa.tuhaf laflar üretiyorum kendi kendime.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)