24 Haziran 2009 Çarşamba

kutulara takmış durumdayım

bazı insanlar var.bir hobileri oluyor.takıysa takı,ahşap boyamaysa ahşap boyama.ben hiç böyle olamayacağım sanırım.dönem dönem birşeylere takılıyorum.sıkılana kadar da onu yapıyorum.bu aralar kutulara taktım.kutu kaplıyorum.bu sefer yapışkanlı kağıtla kapladım.birkaç yerinde pürüz oldu ama ilk yapılışta olur o kadar.diğeri hediye gitmişti.bu ben de kalacak.içine kurdeleleri,orlonları koydum.torbalar da sürünüyorlardı.şimdi düzenli olduğu için çok mutluyum.



bir de eşime keçeden gözlük kılıfı yaptım."herkese yaptın birşeyler bana yapmadın gözlük kılıfımı" diye sitem etti dün:( bugün yaptım ben de ama üstünü süsleyemedim.erkeklere ne yapılır ki.bayana olsa çiçek böcek bir sürü süs olur. gelince kendisine sorucam artık

3 yorum:

  1. değişiklik her zaman iyidir, sürekli aynı şeyleri yapmaktan sıkılabiliyor insan. bu kutu daha mı güzel olmuş diğerine göre, ne? :))

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık çok hoş olmuş,bende yapmak istedim ilk olarak peynir kutusuyla başladım ama benim yapışkanlı folyom beyaz üzerine renkli çiçeklerle kaplı bu yüzden kaplamaya başladığımda peynir kutusunun renkleri ve ismi gözüküyor ne yapabilirim?Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim.benim kutumda da bazı yazılar gözüküyordu.beyaz kağıt yapıştırdım oralara.ondan sonra yapışkanlı kağıtla kapladım.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)