22 Haziran 2009 Pazartesi

babalar gününün ardından

babalar günü,anneler günü,sevgililer günü kutlamayı hiç sevmem.babası ,annesi olmayan insanlar gelir aklıma.üzülürüm.içim burulur.ben de 4 yaşında babamı hiç tanıyamadan trafik kazasında kaybettiğimden belki...

çocukken böyle günler daha buruk geçerdi.sesini bilmemek,tanımamak.büyüdükçe ,aklım erdikçe daha kolay kabul eder oluyor insan.ya da öyle olmasına çalışıyor...




bugün babamı kaybettiğimiz gün.geçen 24 sene aslında hiçbirşeyi değiştirmiyor.dün babalar günü,bugün ölüm seneyi devriyesi.bütün gün mutfak dolaplarını indir,temizle.salon takımlarını indir,temizle.boş.kendimi oyalayamadım.
Allah geride kalanlara uzun ömür versin.bütün herkesin ölmüşlerine Allah rahmet eylesin.bütün babaların babalar günü kutlu olsun.

3 yorum:

  1. Seni çok iyi anlıyorum. Allah rahmet eylesin, bize ve yakınlarını kaybetmiş herkese sabır versin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ah ah ne kadarda haklısın bende anneler gününde 1hafta zır zır ağlayıp durmuştum kimimiz annesi kimimizinde babası ne yapalım birgün sıra bizede gelecek.ALLAH sağlara sabır ve sağlık versin.
    KÖTÜ BİR DUYGU

    YanıtlaSil
  3. özel günleri kutlamayı ben de sevmiyorum, seninle aynı sebeplerden dolayı. anna-babası olmayanlar geliyor aklıma... ağlattın beni... öpüyorum seni, kocaman da sarılıyorum... huzur içinde yatsın babacığın...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)