2 Haziran 2016 Perşembe

Motif battaniye


Merhaba,
Bloguma daha fazla yazmaya karar verdim.Çoğu insanda olduğu gibi ben de instagramdan sıkıldım.Seviyorum ama reklam olayları beni sinir ediyor.Burası gibi istediğini uzun uzun yazamıyorsun da.Blogun yeri bir başka.


Battaniyemi neredeyse bitirdim. Bebiş Temmuz'da doğacak zaten hemen kullanmayacak ama yetiştirdiğim için keyifliyim.Renkleri çok cici oldu.Annesi rengi,modeli bana bıraktığı için güzel olsun diye daha çok özendim.Umarım beğenir.


Aliağa'da balıkçı barınağı var.Böyle masaları olan bir de çay ocağı var. Aliağa'daki en sevdiğim yer burası.Bazı sabahlar kahvaltımızı da orada yapıyoruz.Denizin kenarında şirin bir yer.Tam karşısı sanayiye bakıyor en sevimsiz yanı bu. Aliağa'nın en sevimsiz yanı bu zaten.Her yerden sanayiyi görüyorsun ve muhteşem gaz kokusunu duyuyorsun.Gaz kokusuna zamanla alışıyor insan tuhaf bir şekilde.İlk günler ocağı açık unuttum sanıyordum:)


Kedisiz bir post olmasın:)Karşıyaka'da Kırmızı Kedi diye bir kitapçı var.Oranın kedileri.Ne güzel de yer bulmuşlar değil mi?Ankara'da Kuğulu Parktaki Dost kitabevinin de kedisi vardı.Böyle kitapların üzerinde oturur,kasanın yanında yatardı.Son gittiğimde sordum kaybolmuş:( Kedisi olan kitapçıları,mağazaları bir ayrı seviyorum.Hayvan sever insanları da öyle.

5 yorum:

  1. battaniyenin renkleri harika görünüyor.. bayıldım.. :)

    YanıtlaSil
  2. Battaniyeye bayıldım. Gerçekten çok ama çok güzel.
    O masada bir demlik çay içilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmenize çok sevindim:) Valla öyle bir demlik içilir manzaraya bakarken

      Sil
  3. Çok güzel çalışmalar.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)