10 Temmuz 2009 Cuma

hastayımmmm



hastayım arkadaşlar.enfeksiyon olmuşum.rapor aldım evdeyim.yazın dikkat edin valla yediğinize içtiğinize.hastalık zor.benim biraz zayıf bir bünyem var.hemen alıyorum mikrobu.parmağımı kaldıracak halim yok.ateşim yeni düştü.acilde geçirdim çarşamba gecesini.ağrım var.bunları yazmaya bile üşeniyorum.ama yat yat canım sıkılıyor.eşim de yok.bu gece ilk defa yalnız kalıcam evde.daha doğrusu yalnız kalmayı deneyeceğim:)bakalım korkacakmıyım?bir önceki denemem hüsranla sonuçlanmıştı.gece en yakın arkadaşlarımıza gitmiştim.bu sefer kararlıyım.ışıkları yakıp yatacağım.hastayım ;hiçbir yere gidecek halim yok.
resimdeki lavanta kesesini komşum keçeden yapmış.paylaşayım istedim.hastalık cümleleri bunalttı da beni.güzel birşeyler de olsun bu yazıda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)